نصب دوربین مدار بسته در منزل
نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل و هر ساختمان تجاری مانند نصب دوربین مداربسته در واحدهای صنفی، ادارات، مراکز خرید و رستوران ها بسیار رایج است. در واقع، نصب دوربین های مداربسته، بدون شک به یکی از مهم ترین بخش های امنیت در این دوران تبدیل شده است. اما تعداد کمی از مردم اهمیت این سیستم امنیتی را در خانه های خود می دانند و درک می کنند.

این موضوع می تواند احساس آرامش و راحتی زیادی را با آگاهی از این که شخصی بر هر فعالیتی که در اطراف خانه شما اتفاق می افتد، نظارت دارد، ایجاد کند. امروزه با وجود ساختمان های بلند و تجمع بسیاری از افراد در یکجا و عدم توانایی مدیریت ورود و خروج افراد، وجود دوربین مداربسته می تواند ساختمان را از بروز خیلی از مشکلات محافظت کند.

اما، منظور ما در این مقاله نصب دوربین مداربسته در منزل، خانه های کوچک، ویلا، آپارتمان و…، به طور کلی، هر جا و مکانی که در آن سکونت دارید و به دلایل بیشماری، ملزم به نصب دوربین مداربسته در منزل هستید، می باشد. هدف ما صحبت در مورد اهمیت نصب دوربین مداربسته در منزل است و این که به چه دلیل بر نصب دوربین مداربسته در منزل تأکید داریم:

 

ضرورت نصب دوربین مدار بسته در منزل

در ادامه مواردی که نصب دوربین مداربسته در منزل را ضرورت می بخشد، مرور می کنیم:

دلیل شماره 1: کاهش میزان جرم و جنایت

همه این موضوع را می دانیم که با نصب دوربین مداربسته در منزل می توانیم جرم و جنایات احتمالی را در منزل خود کاهش دهیم؛ زیرا، هرگاه جرم و جنایتی قرار است اتفاق بیفتد، هیچکس از زمان دقیق آن خبر ندارد و در هر لحظه ممکن است، رخ دهد. هنگامی که یک سیستم دوربین مدار بسته در نزدیکی خانه نصب شده باشد، از فعالیت های مجرمانه به شدت جلوگیری می شود.

این می تواند برای دارایی و همچنین، اعضای خانواده شما مفید باشد. با افزایش نرخ جرم و جنایت در سراسر جهان، مهم است که مسئولیت امنیت خود را بر عهده بگیرید و آنچه ضروری است، را انجام دهید. گاهی اوقات، رفتار پر خطری که خود شما انجام می دهید و یا سهل انگاری که خواسته یا ناخواسته اتفاق می افتد، می تواند احتمال بروز خطر را چند برابر کند.

دو مورد از بهترین موارد برای ایمن کردن خانه شما، نصب دزدگیر اماکن و نصب دوربین مداربسته در منزل است. لازم به ذکر است می توانید جهت کسب اطلاعات درباره نصب دزدگیر مقاله نصب دزدگیر اماکن را مطالعه کنید. در ادامه به صورت کامل در مورد چگونگی نصب دوربین مداربسته در منزل و مزایای بعد از نصب آن برای شما توضیح خواهیم داد؛ البته پیشنهاد ما این است که این کار مهم را به یک شرکت مطمئن و حرفه ای بسپارید:

نصب دوربین مداربسته در منزل توسط شرکت رصد ایمن آریا

شرکت رصد ایمن آریا با بیش از 12 سال سابقه در نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و با بیش از 350 پروژه موفق در امر نصب دوربین مداربسته در خانه می تواند با ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره رایگان، گارانتی یکساله نصب رایگان، همچنین گارانتی 26 ماهه تمامی محصولات، به شما کمک کند تا مطابق با نیاز خود بالاترین سطح سیستم امنیتی را دریافت کنید.

این شرکت گزینه مناسبی برای نصب دوربین مداربسته در منزل و نصب دزدگیر در منزل شماست. می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و خریدی مطمئن با شماره های 09129581778 و 02166466513 تماس حاصل فرمایید.

نصب دوربین مداربسته در منزل

 

دلیل شماره 2: جلوگیری از سرقت یا خرابکاری

سرقت و خرابکاری بسیار رایج است و این مسئله می تواند خسارت زیادی به اموال شما وارد کند. سارقان به راحتی می توانند به اموال شما آسیب برسانند و دارایی های با ارزش را از بین برده و باعث خسارات زیادی شوند. بنابراین، شما باید در جلوگیری از این گونه فعالیت ها تمرکز کرده و از سالم بودن اموال و دارایی های خود اطمینان حاصل کنید. نصب دوربین مدار بسته در منزل می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

اول از همه، سارقان با دیدن دوربین مداربسته در محوطه دلسرد می شوند. ثانیا، شما می توانید فعالیت های مشکوک را زیر نظر داشته باشید و در صورت وقوع اتفاقی مانند سرقت، دزد را دستگیر کنید. به یاد داشته باشید وجود دوربین مداربسته در خانه همیشه بازدارنده بوده و تجربه ثابت کرده است به محیط هایی که امنیت پایین تری دارند، بیشتر از مکان های ایمن، دستبرد زده می شود. اکثر افراد بعد از وقوع اتفاق ناگوار، به فکر تجهیز منزل می افتند؛ اما به قول مثل معروف نوش دارو پس از مرگ سهراب بی اثر است.

 

دلیل شماره 3: قابلیت دسترسی از راه دور

طبق بررسی های انجام شده، کاملا مشهود است که بیشتر دزدی ها و سرقت ها زمانی صورت می گیرد که شما دور از منزل هستید. بنابراین بهترین کار این است که یک دوربین مداربسته در ملک خود نصب کنید؛ این دوربین به شما کمک می کند حتی بدون حضور در آن مکان خاص، نظارت خود را انجام دهید. این امر به این دلیل است که دوربین های مداربسته از هر نقطه از راه دور قابل دسترسی هستند.

می توانید فیلم دوربین های مدار بسته را از راه دور از تبلت، گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود بررسی کنید. بنابراین، اگر هر گونه فعالیت غیرعادی را در داخل یا اطراف خانه خود مشاهده کردید، می توانید بلافاصله آن را به پلیس گزارش دهید یا اقدامات دیگری انجام دهید. چند سالی هست که تکنولوژی انتقال تصویر روی تمام سیستم های دوربین مداربسته وجود دارد؛ اما اگر سیستم شما قدیمی است و نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید، نسبت به تعویض سیستم خود اقدام نمایید.

 

دلیل شماره 4: سیستم امنیتی مقرون به صرفه

مهم است که خانه خود را همیشه ایمن نگه دارید. اما برخی از سیستم های امنیتی می توانند بسیار گران باشند. البته، نصب دوربین مدار بسته در منزل، هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. این یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای بهبود امنیت خانه شما بدون سرمایه گذاری زیاد است.

در واقع، نصب دوربین مداربسته در منزل کم هزینه و مقرون به صرفه است و بازده بهتری را نیز به همراه خواهد داشت. سیستم دوربین مدار بسته در دو نوع تولید می شود. یعنی هم می تواند ضبط کند و هم قابلیت پخش زنده دارد. اگر می خواهید از راه دور به ویدیوها دسترسی داشته باشید، دوربین مداربسته با قابلیت پخش زنده برای شما مفید خواهد بود.

 

دلیل شماره 5: رفتار خوب را تشویق کنید

خیلی سخت است که همه چیز را در اطراف خانه تان زیر نظر داشته باشید. با وجود خدمتکاران و نگهبانان در اطراف خانه، بسیار مهم است، اطمینان حاصل کنید که از همه چیز به درستی مراقبت می شود. دوربین مداربسته باعث می شود خدمتکار و نگهبان، همیشه رفتار خوب و منظمی داشته باشند. این موضوع همچنین، یک راه عالی برای اطمینان از این است که آیا کارکنان منزل شما، کار خود را به درستی انجام می دهند یا خیر.

نظارت بر فعالیت های آن ها زمانی که در خانه خود نیستید، می تواند بسیار مفید باشد. مطمئن باشید علاوه بر بازدارندگی دوربین مداربسته در منزل از سرقت و جرائم، می تواند عملکرد کارکنان منزل را بهبود بخشد و برای آن ها نیز هم نقش بازدارنده داشته باشد و از وقوع سهل انگاری توسط آن ها پیشگیری کند.

 

دلیل شماره 6: تأثیر بر حق بیمه بعد از نصب دوربین مداربسته در منزل

هنگامی که برای اموال خود بیمه نامه ای در نظر می گیرید، امنیت ملک شما نقش بسیار مهمی در حق بیمه دارد. نصب دوربین مداربسته در منزل می تواند امنیت ملک شما را تضمین کند. همچنین به این معنی است که اموال شما از خرابکاری و آسیب در امان است. این مسئله می تواند تأثیر مستقیمی بر ارائه دهنده بیمه شما داشته باشد. در واقع، آن ها می توانند در حق بیمه شما تخفیف قائل شوند.

اگر شما منزل خود را در برابر حوادث بیمه کرده باشید، در صورتی که اتفاقی یرای خانه شما بیفتد، با فیلم هایی که از طریق دوربین مداربسته نصب شده در منزلتان وجود دارد، می توانید عدله محکمتری برای ارائه به بیمه داشته باشید و شرکت بیمه نمی تواند از زیر پرداخت حق بیمه شانه خالی کند.

 

دلیل شماره 7: به شناسایی مجرمان کمک می کند

نصب دوربین مداربسته در منزل، علاوه بر اینکه یک اقدام پیشگیرانه است، می تواند برای شناسایی مجرمان و سپس مجازات آن ها نیز مورد توجه قرار گیرد. فیلم های ویدئویی می توانند شواهد و مدارک مفیدی در دادگاه باشند. حتی اگر شخصی بخواهد اموال شما را خراب کند و خسارات زیادی وارد کند، به دلیل وجود دوربین مداربسته به راحتی گرفتار می شود. اگر فیلم های ضبط شده را به دقت بررسی کنید، می توانید متوجه چهره مجرم شوید و آن را در اختیار پلیس قرار دهید تا عدالت اجرا شود.

 

دلیل شماره 8: کودکان را زیر نظر بگیرید

اگر شاغل هستید و فرزندتان در خانه با یک پرستار بچه تنهاست، بهتر است با نصب دوربین مداربسته، هم بر فعالیت های کودک و هم پرستار بچه نظارت داشته باشید. در حالی که هنوز سر کار هستید، می توانید نظارت کنید که فرزندتان کجا خانه بازی می کند، این که آیا او از مدرسه به خانه برگشته است یا نه. این آگاهی می تواند به شما کمک کند تا استراحت کنید و با تمرکز و آرامش خاطر کارهای خود را در دفترتان انجام دهید.

 

دلیل شماره 9: تعمیر و نگهداری کم

این اقدام امنیتی یعنی نصب دوربین مداربسته، برخلاف روش های دیگر امنیتی، همیشه به نگهداری زیادی نیاز ندارد. پس از نصب دوربین مداربسته در منزل و انجام تنظیمات آن، می توانید از راه دور به فعالیت های داخل و اطراف خانه تان دسترسی داشته باشید و آن ها را نظارت کنید. یک دوربین مداربسته با کیفیت خوب می تواند سال ها در برابر آفتاب و باران به راحتی مقاومت کند. می توانید هر چند وقت یکبار لنز دوربین را تمیز کنید تا مطمئن شوید،  فیلم‌ ها وضوح کافی را دارند.

حال که اطلاعات لازم را در خصوص نصب دروبین مداربسته در منزل را کسب کردید؛ پیشنهاد می کنیم مقاله ما تحت عنوان نصب دوربین مداربسته در خارج از منزل را نیز مطالعه کنید.

 

نتیجه

آن چه خواندید ضرورت و دلایل نصب دوربین مداربسته در منزل شماست. می توان ثابت کرد که نصب دوربین مداربسته واقعاً برای شما مفید است؛ زیرا می تواند سیستم امنیتی را به طور مؤثر بهبود بخشد. اما مطمئن شوید که یک دوربین مداربسته با کیفیت خوب می خرید تا بتواند آب و هوای گرم و مرطوب را به خوبی تحمل کند. دوربین های زیادی وجود دارند که در طبیعت و در برابر آب و حرارت مقاوم هستند. در این صورت دوربین شما می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

این به این دلیل است که دوربین های شما معمولاً در خارج از خانه و در فضای باز نصب می شوند. اگر در برابر آب و هوای نامساعد مقاوم نباشد، گرما، رطوبت یا باران می توانند سیستم امنیتی را خراب کنند. بنابراین، مطمئن شوید که بهترین دوربین ها را انتخاب کرده اید و از متخصصان بخواهید آن را برای شما نصب کنند. آن ها دقیقاً  از زاویه و ارتفاع مناسب برای نصب دوربین مداربسته در منزل جهت ارائه بهترین نتایج آگاهی دارند.

 




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.