هزینه نصب دوربین مداربسته چقدر است؟
هزینه نصب دوربین مداربسته چقدر است؟

هزینه نصب دوربین مداربسته چقدر است؟

نصب دوربین مدار بسته در منزل آرزوی هر صاحب خانه ای است که در ایران و اطراف آن زندگی می کند. سوال این است که آیا توانایی پرداخت هزینه نصب دوربین مداربسته خانگی را دارید؟ آیا می دانید هزینه نصب و نگهداری این ویژگی ارزشمند چقدر است؟ ارائه دهندگان خدمات زیادی در ایران وجود دارد. برخی خدمات با کیفیت با قیمت رقابتی ارائه می دهند؛ در حالی که، برخی دیگر خدماتی را ارائه می دهند که ارزش قیمتی ندارند. آیا به سراغ کسی می روید که خدمات نامطلوبی ارائه دهد؟ شرط می بندم نه. به همین دلیل، قبل از اینکه تصمیم به استخدام یک نصاب بگیرید، باید بهترین نصاب را بشناسید. در ادامه خلاصه ای از آنچه را که باید درباره هزینه نصب دوربین مداربسته بدانید را شرح می دهیم.

 

چرا به دوربین مداربسته در منزل نیاز دارید؟

در جواب اینکه چرا باید دوربین مداربسته نصب کنیم، باید گفت: برای جلوگیری از هرگونه دزدی که باعث از دست دادن دارایی شما می شود. دوربین ها تصاویر مظنونان را در هر صورت ضبط می کنند؛ بنابراین، امکان شناسایی آسان توسط پلیس را فراهم می کنند.

 

1. دوربین های مدار بسته حاوی آلارم های امنیتی هستند و اگر بخواهند به خانه شما نفوذ کنند و در نتیجه امنیت شما را در حد مطلوب نگه دارند، سارقان را می ترساند.

دوربین ها همچنین می توانند آتش سوزی در خانه شما را تشخیص دهند و سیگنال ها را برای آتش نشانان ارسال کنند تا از اثرات و خسارات شدید آتش سوزی، جلوگیری شود.

 

2. دوربین ها از خسارات ناشی از سرقت توسط کارگران شما در خانه جلوگیری می کند.

آنها جرأت دزدیدن وسایل شما را نخواهند داشت؛ زیرا، می دانند که تحت نظر هستند و به راحتی می توان آنها را دستگیر کرد.

با نگاهی به مزایای دوربین ها، اکنون زمان آن رسیده که به بهترین گزینه های موجود در بازار بپردازیم. در این خصوص، مزایا بیشتر از هزینه است. این بدان معنی است که شما به نصب دوربین مداربسته ساختمان نیاز دارید. در اینجا گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد:

 

پکیج های دوربین مدار بسته

گزینه های دوربین مدار بسته زیادی در بازارهای ایران در حال گردش هستند. وقتی به سراغ یکی از دوربین ها رفتید، به هزینه اولیه و نصب دوربین ها توجه کنید. برخی از گزینه ها عبارتند از:

 

– دوربین های مدار بسته مخفی

نصب دوربین مدار بسته مخفی برای نظارت بر مردم بدون اطلاع آنها ایده آل است. این دوربین ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند، بنابراین می توانید بهترین را از بین آنها انتخاب کنید. دوربین های بی سیم محبوب ترین دوربین در ایران هستند؛ زیرا نمی توان آنها را به راحتی تشخیص داد. بنابراین، می توانید برای نصب دوربین مدار بسته مخفی در منزل از این گزینه استفاده کنید.

اما آیا استطاعت خرید آنها را دارید؟ اگر خدماتی که ارائه می دهند و هزینه خرید اولیه را در نظر بگیرید، می توانید با من موافق باشید که ارزش هزینه کردن را دارند. آنها برای هر کسی که بودجه متوسطی دارد، مقرون به صرفه هستند.

 

– دوربین های امنیتی مادون قرمز

این دوربین ها از آخرین فناوری برای ثبت تصاویر واضح حتی در مکان هایی که شدت نور کمی وجود دارد، استفاده می کنند. دوربین های امنیتی مادون قرمز را می توان برای اهداف داخلی و خارجی استفاده کرد. در مورد قیمت چطور؟ نصب دوربین مدار بسته قیمت مناسب و ایده آلی دارد و در واقع، این نوع دوربین ها گران نیستند.

 

– دوربین های مدار بسته دام Dome

اگر خانه ای با یک اتاق دارید، ممکن است وجود این دوربین ها برای شما ضروری نباشد. آنها برای صاحبان خانه هایی که خانه بزرگی دارند بهترین هستند. آن ها به دلیل  شکل و ساختار می توانند یک منطقه بزرگ را از یک نقطه استراتژیک، زیر نظر بگیرند. مزیت اصلی این دوربین ها این است که با انتخاب بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته، مردم قادر به تشخیص جهتی که دوربین ها در آن فیلم می گیرند، نیستند.

 

خلاصه ای از انواع دوربین مدار بسته

هزینه نصب دوربین مداربسته از محصولی به محصول دیگر متفاوت است. محصولی که انتخاب می کنید به نیاز شما بستگی دارد. اگر هدف شما این است که به دنبال چیزی ارزان باشید که با بودجه شما قابل استفاده باشد، دوربین‌های داخلی و دوربین‌ های دام شکل بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. برای کسانی که خواهان دوربین با بهترین کیفیت هستند که امنیت اموالشان را 100% در روز و شب تضمین کند، دوربین های مداربسته مادون قرمز بهترین انتخاب هستند. اگرچه آنها نسبت به گزینه های دیگر، گران می باشند.

 

عوامل تعیین کننده قیمت دوربین مداربسته در ایران

در ایران، عوامل متعددی در تعیین قیمت یک دوربین مداربسته تأثیر دارند؛ این موارد عبارتند از:

– توابع سیستم

شما می توانید با من موافق باشید که دوربین های مداربسته IP نسبت به دوربین های معمولی داخلی، گران هستند. این به این دلیل است که آنها ویژگی هایی را اضافه کرده اند که امنیت دارایی های شما را افزایش می دهد. اگر اتصال اینترنتی قوی دارید، حتی می‌توانید دارایی‌های خود را با نصب دوربین مداربسته روی گوشی و استفاده از تلفن‌های هوشمند خود نظارت کنید.

 

– گزینه های ذخیره سازی فیلم دوربین مدار بسته

هزینه بستگی به این دارد که آیا از رایانه برای ذخیره سازی استفاده می کنید یا DVR. کسانی که استفاده از دستگاه DVR را انتخاب می کنند، مبلغی اضافه بر قیمت دوربین می پردازند. برای صرفه جویی در حافظه ذخیره سازی، دوربین ها را می توان برای ضبط فیلم، زمانی که سنسورها فقط فعال هستند، سفارشی و تنظیم کرد. در مقابل نصب دوربین مداربسته بدون DVR هزینه کمتری دارد.

 

– تعداد ویژگی هایی که دوربین دارد

بدیهی است که دوربین هایی با ویژگی های بیشتر در مقایسه با دوربین هایی که دارای یک ویژگی واحد هستند، گران میباشند.

 

دوربین های مدار بسته ساختگی

اکثر مالکان خانه با محدودیت بودجه مواجه هستند و تصمیم گرفته اند به سراغ دوربین های ساختگی بروند که با قیمتی کم خریداری می شوند. آیا شما جزء آن صاحبخانه های بدشانس هستید؟ اگر بله، من فکر می کنم شما گمراه شده اید. آیا خطر بازدارندگی این دوربین ها را برای دارایی های خود در نظر گرفتید؟ فکر کرده اید چرا این دوربین تا این حد ارزان است؟!

خوانندگان عزیز نگویید من به شما نگفتم. آن آدمک ها آسیب بیشتری به دارایی های شما وارد می کنند. اگر می‌خواهید دارایی‌های خود را محکوم به نابودی کنید، به دنبال آن‌ها بروید. آنها تصاویر واضحی را نشان نمی دهند و این بدان معنی است که آنها به شما کمکی نمی کنند. دوربین هایی با کیفیت بالا وجود دارند که می توانند به بهترین شکل ارزش پول شما را تضمین و حفظ کنند.

 

جمع بندی هزینه نصب دوربین

قبل از تصمیم گیری در مورد سیستم دوربین مدار بسته ای که می خواهید بخرید، مشاوره با یک متخصص باید اولین قدم شما باشد. به طور خلاصه، منظور من این است که قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در دوربین ها، تحقیقات کافی لازم است. بانک خود را در دوربین های مدار بسته تخلیه نکنید. اندازه جیب خود را در نظر بگیرید!

با این حال، اگر محصول مناسبی می‌خواهید که رضایت کامل را به همراه داشته باشد، باید آماده استفاده از مقدار معقولی پول باشید. چیزهای ارزان ممکن است فریبنده باشند؛ اما، می گویند ارزان گران است! در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی را درباره هزینه نصب دوربین مداربسته به شما منتقل کنیم.

 




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.