نصب دوربین مداربسته توسط برقکار😮!!
نصب دوربین مداربسته توسط برقکار😮!!

نصب دوربین مداربسته توسط برقکار😮!!

نصب دوربین مداربسته توسط برقکار

آیا برقکار می تواند دوربین مداربسته را برای شما نصب کند؟ برای این که بدانید آیا برقکار می تواند دوربین مدار بسته را در محل موردنظر شما نصب کند، باید از پیش نیازهای یک تأمین کننده امنیتی مطلع باشید. نصب دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم امنیتی الکترونیکی باید دارای دو نوع مجوز باشد. این مجوزها شامل مجوز ارائه دهنده امنیت و ثبت کابل کشی می شود. سیستم امنیتی مورد استفاده برای افزایش حفاظت از اموال شما باید شامل دوربین مداربسته برای ضبط سیستم های هشدار صوتی و تصویری، دسترسی به دستگاه های کنترلی و آشکارسازهای نفوذ باشد.

 

منظور از مجوز برای نصب کننده تجهیزات امنیتی چیست؟

هر کسی از جمله یک برقکار می تواند هر نوع سیستم امنیتی را با مجوز نصب کننده تجهیزات امنیتی، نصب کند. یک نصاب دارای مجوز، همچنین می تواند هر چیزی را که برای افزایش امنیت شما طراحی شده است، از جمله تجهیزات الکترونیکی، دستگاه های مکانیکی و دستگاه های صوتی و غیره، رانصب و تعمیر کند.

 

آیا برقکار می تواند دوربین مداربسته نصب کند؟

بله؛ برقکار در صورتی که مجوزهای لازم برای نصب کابل دیتا و ارائه خدمات امنیتی را اخذ کرده باشد، می تواند به عنوان بخشی از کار خود، دوربین مداربسته را نیز نصب کند. در واقع، نصب دوربین مداربسته توسط برقکار دارای مجوز منعی ندارد. به بیان دیگر، اگر یک برقکار بخواهد سیستم های امنیتی الکترونیکی، از جمله دوربین مداربسته را نصب، نگهداری و تعمیر کند، باید از مجوز مناسب به عنوان نصاب امنیتی برخوردار باشد.

 

چرا مجوز نصاب تجهیزات امنیتی ضروری است؟

معمولاً هر نوع سیستم نظارتی، شامل داده های بسیار حساس و حیاتی است. در حین کار بر روی اجرای قانون، حفاظت از زیرساخت های مهم و امنیت عمومی، این داده ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند. بنابراین هر فردی که با تجهیزات امنیتی سر و کار دارد، باید مجوز نصب آن را داشته باشد.

در این مرحله مهم است، بدانید هر برقکاری نمی تواند دوربین مداربسته شما را نصب کند؛ مگر این که، پس از گذراندن یک برنامه آموزشی و اعتبارسنجی خاص به عنوان کابل کش شناخته و تأیید شود. زیرا، یک نصاب حرفه ای دوربین مداربسته با آموزش های تئوری، عملی و تجربه ای که حین کار به دست آورده، بهتر از یک برقکار می تواند برای شما یک سیستم دوربین مداربسته و یا دیگر سیستم های حفاظتی و نظارتی را اجرا و نصب کند.

زیرا، او در تصمیم گیری از محل قرار گرفتن دوربین مداربسته، مسیر کابل کشی ، انتخاب جای قرار گیری دستگاه و تجهیزات، انتخاب بهتر دوربین مداربسته متناسب با محیط شما، مشاوره بهتر و …. قطعا از یک برقکار بهتر و حرفه ای تر عمل می کند. بنابراین، اگر نصب دوربین مداربسته توسط برقکار ،جزء تصمیمات شماست، بهتر است در صورت دسترسی، کار را به یک نصاب حرفه ای بسپارید.

 

آیا برقکار می تواند دوربین مداربسته را نصب کند؟

 

ویژگی های دوربین مداربسته

شما می توانید انواع مختلفی از سیستم های امنیتی را در بازار بیابید تا امنیت با بالاترین کیفیت را در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید. قبل از خرید دوربین مداربسته باید ویژگی های مهم آن را بدانید. مطالعه مقاله نصب دوربین مداربسته اداری و نکات مربوط به آن در این زمینه می تواند مفید واقع شود. برخی از مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته را در ادامه می خوانیم:

فعال‌سازی حرکتی: دوربین امنیتی که می‌خواهید در خانه خود نصب کنید، باید دارای سنسورهای فعال سازی حرکتی باشد تا شما را از هر حرکتی در خانه آگاه کند. به محض این که حرکتی توسط دوربین مداربسته شما تشخیص داده شود، با ارسال سیگنال های نظارتی به شما هشدار می دهد.

زوم و شیب: این قابلیت به شما امکان می دهد منطقه ای را که توسط دوربین امنیتی خود مشاهده می کنید، کنترل کنید. برخی از این دوربین ها می توانند تا 350 درجه بچرخند.

دید در شب: این ویژگی به دوربین امنیتی شما اجازه می دهد تا با کمک فناوری مادون قرمز به کار رفته در آن ها، مزاحمان را در تاریکی ببیند. پیشنهاد می کنیم مقاله دید در شب دوربین مداربسته چیست؟ آیا دوربین مداربسته در تاریکی کار می کند؟ را مطالعه کنید.

لنزهای زاویه باز: برای این که دوربین امنیتی شما به گونه ای متفاوت کار کند، به کمک لنزهای خود با زاویه دید بازتر، می تواند، مناطق وسیع تر را بدون حرکت از محل خود، پوشش داده و نظارت کند.

استفاده در فضای باز و داخلی: همه دوربین های امنیتی برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند؛ زیرا، نمی توانند در برابر عناصر بیرونی مقاومت کنند. برخی از آن ها را می توان فقط برای نظارت در داخل ساختمان استفاده کرد. بنابراین، شما باید دوربینی را انتخاب کنید که بتواند در داخل و خارج از منزل به راحتی استفاده شود. مطالعه مقالات نصب دوربین مداربسته در منزل و نصب دوربین مداربسته در خارج از منزل در این زمینه اطلاعات بیشتری ارائه می دهند.

سیستم صوتی دو طرفه: این امکان را به شما می دهد تا از آن در محل کار یا منزل خود استفاده کنید؛ زیرا، می توانید با فردی که در سمت دیگر دوربین قرار دارد، صحبت کنید.

 

ANNKE Colorize Night in Acme 4K Call 1 833 717 0187

مزایای نصب دوربین مداربسته

جدای از مبحث نصب دوربین مداربسته توسط برقکار، امروزه نصب دوربین مداربسته در خانه های مدرن رواج پیدا کرده است، تا امنیت صاحب خانه یا ملک را افزایش دهد. از دیگر مزایای نصب دوربین های مدار بسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راه حل امنیتی مقرون به صرفه: با نصب دوربین مداربسته، شما نیازی به هزینه زیادی برای امنیت خانه خود ندارید. شما می توانید چندین گزینه برای این منظور پیدا کنید؛ اما، نصب دوربین مداربسته یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین گزینه ها در این زمینه است.

دسترسی و کنترل از راه دور: این مزیت در دوربین مداربسته، به شما این امکان را می دهد که امنیت خانه خود را حتی اگر کیلومترها دور از آن هستید، کنترل کنید. شما می توانید از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه خود به امنیت خانه خود دسترسی داشته باشید.

آسودگی خاطر: هنگام مسافرت یا خوابیدن در رختخواب خود در شب، می توانید پس از نصب دوربین مداربسته در خانه خود، از ایمنی و امنیت خانواده، خانه و دارائی هایتان مطمئن باشید. این موضوع به شما اثبات نفوذ را در قالب فیلم ارائه می دهد.

 

 

نتیجه گیری

نصب دوربین مداربسته توسط برقکار، در صورتی که، برقکار مجوزهای لازم را برای ارائه چنین خدماتی به عنوان بخشی از کار خود، دریافت کرده باشد، مانعی ندارد؛ بنابراین، برقکار می تواند دوربین مداربسته را در خانه یا محل کار شما نصب کند. اما پیشنهاد ما این است که حتما نصب دوربین مداربسته و دیگر تجهیزاتی امنیتی خود را در درجه اول به یک شرکت معتبر و بعد به یک نصاب حرفه ای بسپارید. تجربه به ما نشان داده است که هر کسی در شغل خود استاد است و کار را باید به کاردان سپرد.

شرکت رصد ایمن آریا با بیش از 12 سال سابقه کاری به صورت تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی فعالیت می کند و از شرکت های شناخته شده در سراسر تهران به حساب می آید. برای دریافت مشاوره و خدمات می توانید با ما تماس بگیرید. نظرات و پیشنهادات خود را کامنت کنید؛ همچنین، در خصوص انجام نصب دوربین مداربسته توسط برقکار اگر تجربه یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید.




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.