دوربین مداربسته میکروفن دار (صفر تا صد)
دوربین مداربسته میکروفن دار (صفر تا صد)

دوربین مداربسته میکروفن دار (صفر تا صد)

آیا دوربین مداربسته هم صدا ضبط می کند؟

دوربین مداربسته با ضبط صدا جزء ضروری سیستم امنیتی خانه و اماکن تجاری هستند. مواردی وجود دارند که می توانند در داخل خانه استفاده شوند در حالی که برخی دیگر برای نظارت در فضای باز در نظر گرفته شده اند. می توانید برای آشنایی با طریقه نصب دوربین مدار بسته در منزل مقاله نصب دوربین مدار بسته در منزل را مطالعه کنید. در ایران، داشتن این دوربین ها برای ساختمان ها الزامی است تا از امنیت آنها اطمینان حاصل شود.

با این حال، یکی از مواردی که بسیاری از مشتریان را دچار سردرگمی می کند این است که کجا می توانند چنین اقلامی را پیدا کنند. کسانی هستند که زمان زیادی را صرف جستجوی این محصولات می کنند، اما محصولات خاص مورد نیاز خود را پیدا نمی کنند. به این دلیل است که آنها هیچ ایده ای از جایی که باید آنها را خریداری کنند ندارند.

برای خرید دوربین های مداربسته با ضبط صدا در ایران گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. انتخاب شما باید بر اساس آنچه برای شما مناسب تر است تعیین شود. به عنوان مثال، از این که بفهمید آنچه برای شما مناسب‌تر است، ممکن است آن چیزی نباشد که دیگران به دنبال آن هستند، شگفت‌زده خواهید شد. در این صورت، قبل از انتخاب، باید وضعیت خود را بررسی کنید. دو گزینه اصلی که در چنین شرایطی پیش رو دارید، خرید آنلاین یا آفلاین است. صرف نظر از انتخاب خود، همیشه باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

شما می توانید قبل از اقدام به خرید دوربین میکروفن دار با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید انتخاب درست و عالی داشته باشید

دوربین مداربسته میکروفن دار چطور کار می کند

تمامی دوربین های مداربسته برای تصویر برداری از محیط، ساخته شده اند و خب هر کدام با یک سری آپشن و قابلیت های اضافه برای محیط مورد نیاز تولید شده اند. یکی از این قابلیت ها، صدا ضبط کردن دوربین مداربسته است که بسیاری از کاربران این قابلیت را دوست دارند و برایشان مهم است که دوربین مداربسته صدا ضبط کن داشته باشند.

در این دوربین مداربسته ها یک قطعه بسیار ریز بنام میکروفن نصب می شود که می تواند دیتا و اطلاعات خود را از طریق کابل دوربین مداربسته انتقال دهد و با فیلتر و نویز گیر پیشرفته که روی میکروفن نصب شده باعث مطلوب تر شدن صدا شود.

صدای دوربین را چطور بشنویم و آیا ذخیره می شود؟

هر میکروفنی که روی دوربین مداربسته قرار دارد با همان کابل دوربین مداربسته به DVR متصل می شود و در آنجا ذخیره می شود و شما برای گوش کردن صدای دوربین میکروفن دارتان کافیست تصویر پلی بک دوربین مداربسته تان را مشاهده کنید و صدا و تصویر ضبط شده برایتان پخش می شود و همینطور شما می توانید صدا را به صورت زنده از تلویزیون و یا مانیتورتان و همینطور صدا را از طریق انتقال تصویر روی گوشی تان بشنوید.

اضافه کردن میکروفن به دوربین مداربسته هایی که میکروفن ندارند

اگر دوربین مداربسته شما قابلیت ضبط صدا را ندارد به هیچ وجه نگران نباشید؛ چون می توانید با خرید میکروفن و نصب آن به راحتی صدا همزمان با تصویر داشته باشید و تنها تفاوت میکروفن جداگانه و دوربین مداربسته میکروفن دار این است که قطعه ضبط صدا دیگر در داخل دوربین نیست و یک قطعه جدا گانه می باشد.

 

میکروفن از یک توزیع کننده معتبر خرید کنید

بسیاری از مردم در ایران متوجه نیستند که نوع توزیع کننده ای که یک فرد برای خرید دوربین های مداربسته از آن انتخاب می کند همیشه تعیین می کند که آنها چقدر می توانند خوب باشند. این شرکتی است که قبل از خرید از اقلام مراقبت کرده است و بنابراین، اگر آنها قابل اعتماد نباشند، هرگز نمی توانید از وضعیت دوربین ها مطمئن شوید. اگرچه توزیع کنندگان زیادی در این کشور وجود دارد، باید بدانید که بعید است که همه آنها خوب باشند. در واقع، تعجب آور است که بدانیم به همان اندازه که خوبان هستند. دیگران حتی ممکن است به چیزی که شما به دنبال آن هستید نزدیک نباشند.

 

خرید دوربین مداربسته ضبط صدا با کیفیت بالا

کیفیت دوربین مداربسته با ضبط صدا از اهمیت بالایی برخوردار است. این به این دلیل است که تعیین می کند چقدر می توانید از آن به طور موثر استفاده کنید. اگر دوربینی می خواهید که بتواند تصاویر و صداهای واضح ضبط کند، باید به کیفیت آن توجه کنید. نگاهی به برخی از مواردی که هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم در فروشگاه‌های آفلاین ایران یافت می‌شوند نشان می‌دهد که تفاوت زیادی در کیفیت وجود دارد. اگر نمی‌دانید چگونه یک دوربین با کیفیت بالا را از یک دوربین با کیفیت پایین متمایز کنید، ممکن است هنگام خرید، فردی را که بهتر می‌داند همراه خود ببرید.

 

آنهایی را انتخاب کنید که عمر طولانی دارند

دوربین های مدار بسته با ماندگاری طولانی به شما کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. نکته ای که باید بدانید این است که نصب این موارد به زمان و مهارت زیادی نیاز دارد. بنابراین شما دوست ندارید هر از چند گاهی موارد جدید را نصب کنید فقط به این دلیل که مواردی که خریداری کرده اید به اندازه کافی دوام نمی آورند. در موردی که تعیین می کند این دوربین ها چقدر می توانند دوام بیاورند، شرایطی است که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید از آنها در خارج از منزل استفاده کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند در شرایط سخت مقاومت کنند.

 

همیشه مقایسه کنید

عاقلانه است که قبل از خرید، چندین دوربین مداربسته با ضبط صدا و فروشنده را با هم مقایسه کنید. این واقعیت که فروشگاه‌ها مملو از دوربین‌های بسیار متنوع هستند، چیز خوبی است زیرا نشان می‌دهد که گزینه‌هایی برای انتخاب دارید. علاوه بر آن، تا زمانی که مقایسه نکنید، هرگز نمی‌دانید که دیگران چقدر خوب هستند. فقط به دنبال اولین دوربینی که با آن برخورد می کنید نروید.

زمانی که به دنبال دوربین مداربسته با ضبط صدا هستید، مهمترین چیز این است که دوربینی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد. صرف نظر از جایی که آن را خریداری می کنید، باید مطمئن شوید که می تواند هدف خاصی را که برای آن به آن نیاز دارید انجام دهد. در غیر این صورت، فهرست تقریباً بی‌پایانی از خرده‌فروشان برای انتخاب دارید و بنابراین، یافتن کسی که خوب است هرگز دشوار نخواهد بود.

 




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.