مشاهده ضبط دوربین مداربسته (صفر تا صد)
مشاهده ضبط دوربین مداربسته (صفر تا صد)

مشاهده ضبط دوربین مداربسته (صفر تا صد)

مشاهده ضبط دوربین مداربسته

ممکن است این سؤالات ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد: چگونه پلی بک دوربین مداربسته خود را مشاهده کنیم؟ یا چگونه ضبط دوربین های خود را ببینم؟. امروزه، ایمنی و امنیت هر دو ضروری هستند. اگر اقلام با ارزشی را در خانه خود نگهداری می کنید، باید امنیت مناسبی را برای دارائی های خود ترتیب دهید. دوربین مدار بسته بهترین راه برای ایمن نگه داشتن وسایل شماست.

اگر خارج از شهر هستید، ممکن است نگران ملک خود و اقلام ارزشمند آن باشید. با نصب یک دوربین مداربسته، به راحتی می توانید افراد ناخواسته یا سارق را از طریق فیلم های دوربین مدار بسته ردیابی کنید. به غیر از ایمنی خانه شما، کسب و کار شما نیز به حفاظت و ایمنی نیاز دارد. با توجه به وجود تکنولوژی های پیشرفته، اکنون می توانید کسب و کار خود را با هزینه و ریسک کمتر اداره کنید. اما نصب دوربین مداربسته در منزل و یا نصب دوربین مداربسته در دفتر یا محل کار شما همه چیز نیست. شما باید بدانید که چگونه ضبط دوربین مداربسته و پلی بک تصاویر را مشاهده کنید.

 

آشنایی با تلویزیون مداربسته

همه ما می دانیم که دوربین مداربسته مخفف عبارت تلویزیون مداربسته است. تلویزیون مداربسته، تصاویر و فیلم های ویدئویی را برای دسترسی آسان شما ارائه می دهد. این سیستم همچنین می تواند تصاویر و فیلم های زنده را نمایش دهد. اگر جنایت یا هر حادثه دیگری رخ دهد، می توانید به راحتی آن را از طریق دوربین های مداربسته نصب شده خود، پیگیری کنید.

امروزه تکنولوژی دوربین های مداربسته بسیار پیشرفته تر شده است. شما می توانید فیلم را مستقیما از دوربین دریافت کنید؛ همچنین، می توانید دوربین خود را به رایانه و تلفن همراه متصل کنید و حتی قادر خواهید بودید از راه دور فیلم را تماشا کنید.

بسیاری از افراد از سیستم عامل مبتنی بر ابر استفاده می کنند که می تواند ویدیو را در سرورهای راه دور ذخیره کند. همچنین می توانید فیلم ها و تصاویر را تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را پخش کنید. پیشنهاد می کنیم برای دیدن ویدیو آموزش صفر تا صد نمایش پلی بک دوربین مداربسته، اینجا کلیک کنید.

 

اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر

امکان اتصال دوربین امنیتی به کامپیوتر وجود دارد. در این مورد می توانید با سازنده یا ارائه دهنده دوربین مشورت کنید. همچنین، در هنگام خرید باید ویژگی های آن را جدا از هزینه دوربین در نظر بگیرید. شما باید به دنبال بهترین موردی باشید که می تواند مزایایی از جمله اتصال دستگاه دیجیتال را ارائه دهد. اگر قصد نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر خود را دارید، در زمان خرید باید هزینه های نگهداری و ذخیره سازی مانند فضای ذخیره سازی ابری، هارد دیسک و همه موارد را بررسی کنید.

 

چگونه ضبط دوربین مداربسته خود را مشاهده کنیم؟

 

نصب نرم افزار دوربین مداربسته

شما باید CD و DVD نرم افزار را به دوربین مداربسته خود وارد کنید و آن را در درایو نوری کامپیوتر قرار دهید. در غیر این صورت، می توانید نرم افزار را از وب سایت سازنده دوربین دانلود کنید. همچنین، می توانید با سیستم نصب خودکار، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید. با ساخت یک اکانت در نرم افزار مربوط به DVR و وارد کردن مشخصات دستگاه از جمله شماره سریال و پسورد دستگاه می توانید به طور کامل از تصاویر در لحظه و به اصطلاح آنلاین استفاده نمایید.

 

مشاهده تصاویر ضبط شده توسط دستگاه DVR

هر دستگاه DVR یک تنظیمات گرافیک و یک فرم منوی اصلی دارد؛ اما چیزی که در همه آنها مشترک است، قسمت پلی بک دوربین مداربسته می باشد. هنگامی که شما به منوی اصلی وارد می شوید، باید روی بخش ضبط تصاویر و یا همان پلی بک، کلیک کرده و یا در صفحه اصلی آن کلیک راست را با موس انجام دهید؛ سپس، گزینه پلی بک یا سرچ یا مرور کردن را فشار دهید، حالا با صفحه ای شامل چند بخش رو به رو می شوید، که عبارتند از:

تاریخ صفحه

یکی از بخش های صفحه پلی بک دوربین مداربسته، بخش تاریخ آن است؛ شما باید تصاویری که می خواهید مشاهده کنید را برای DVR مشخص کنید، این که چه روزی از چه ماهی را می خواهید، ببینید. لازم به ذکر است، برای داشتن تعداد روزهای طولانی و بیشتر ضبط شده، باید اقدام به افزایش هارد دیسک دستگاهتان کنید.

انتخاب نمایش از دوربین

حال باید برای DVR مشخص کنید که این تاریخ اعلام شده را برای دسترسی به کدام دوربین می خواهید و عدد آن را فعال کنید.

نوار ساعات ضبط شده

بعد از انتخاب این دو مورد در بخش پایینی صفحه، یک نوار می بینید که روی آن محور بازه زمانی از یک تا 24 نمایش داده شده است؛ حالا باید روی ساعت موردنظر کلیک چپ کرده تا تصاویر برای شما نمایش داده شود. همه این موارد را در ویدئوی معرفی شده در قسمت قبل، می توانید ببینید.

آن را به گوشی های هوشمند خود وصل کنید

همچنین می توانید مشاهده تصاویر دوربین را به آسانی روی گوشی خود دریافت کنید. مشاهده تصاویر ضبط شده و کلیپ های ویدئویی در تلفن همراه آسان تر است. شما می توانید آن را در هر جایی تماشا کنید. برای این کار باید دوربین هایی با بهترین کیفیت را نصب کنید. شما در هر جایی از این کره خاکی باشد با داشتن اینترنت می توانید به تصاویر دوربین مداربسته خود دسترسی داشته باشید و آن ها را به صورت زنده و پلی بک دریافت کنید.

 

چگونه ضبط دوربین مداربسته خود را مشاهده کنیم؟

 

 

 نتیجه گیری

اکنون، می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی زنده را مشاهده کنید و جزئیات را با دیگران به اشتراک بگذارید. پس از نصب دوربین مداربسته می توانید با آرامش زندگی کنید و فیلم های دوربین مداربسته را از ویدئوهای ذخیره شده و زنده دریافت کنید. شما باید یک دوربین با ظرفیت ذخیره سازی مناسب برای دفتر و کسب و کار یا منزل خود بخرید.

شرکت رصد ایمن آریا با تیمی مجرب و متخصص، در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت می کند و تاکنون بیش از هزاران پروژه را به اتمام رسانده است. اگر هنوز اقدام به نصب دوربین مداربسته نکرده اید یا قصد دارید، سیستم خود را ارتقاء دهید، ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

 




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.